Intrebari frecvente:

Cum comand o piesa reconditionata de pe site?

Cautati pe site-ul nostru piesa care va intereseaza, in categoriile turbine, motoare, casete de directie, etrieri. Contactati-ne prin formularul existent la fiecare piesa sau sunati-ne la 0731.900.700.

Odata ce ati agreat cu operatorul nostru datele de livrare nu mai trebuie decat sa demontati piesa dumneavoastra defecta si sa o ambalati.

A doua zi noi va livram piesa reconditionata. La sosirea coletului achitati piesa si taxele de transport (detalii aici) si inmanati curierului piesa dumneavoastra defecta.

Cum va trimit piesa pentru reparatie?

Completati formularul de pe site sau sunati-ne la 0731.900.700 si organizam noi colectarea piesei defecte de la dumneavoastra. Dumneavoastra nu trebuie decat sa o demontati si sa o ambalati pentru expediere.

A doua zi lucratoare primim piesa defecta, o reconditionam si in termenul mentionat de operator veti primi inapoi piesa reconditionata, g

Care este garantia?

Va oferim 12 luni garantie pentru piesele reconditionate de noi, fara limita de kilometri. Pentru a beneficia de garantie trebuie ca piesele sa fie montate de un service autorizat RAR, iar piesa nu trebuie demontata/dezasamblata.

Cat costa transportul?

Pentru confortul dumneavoastra ne ocupam noi atat de colectarea piesei defecte de la dumneavoastra cat si bineinteles de livrarea piesei reconditionate. Nu este necesar sa cautati un curier sau sa va deplasati la sediul acestuia pentru a livra sau a ridica piesa.

 

Va oferim costurile de transport fixe, indiferent de localitatea in care livram piesa sau de numarul de piese comandate. Asa puteti avea un control mai bun asupra costurilor totale implicate, fara sa aveti suprize la livrare.

 

 

Tip piesa  Achizitie piese pe stoc Reconditionarea piesei dumneavoastra
Turbine 30 lei 60 lei
Casete de directie
Etrieri
Chiulase 50 lei 100 lei
Motoare 100 lei 200 lei

Cum si cand platesc?

Pentru piesele trimise prin curierat achitati in momentul in care primiti coletul cu piesa reconditionata, in numerar, indiferent ca achizitionati o piesa aflata in stoc sau ne trimiteti piesa dumneavoastra defecta pentru reconditionare. Curierul va emite chitanta pentru suma achitata.

 

Clientii care ajung la sediul nostru pot achita in numerar sau cu cardul.

 

Puteti de asemenea sa achitati in avans prin ordin de plata. In acest caz piesa reconditionata se livreaza numai dupa ce se confirma incasarea in contul societatii noastre.

Care este programul de lucru?

Programul nostru este de luni pana vineri intre orele 09:00 – 18:00 si sambata de la 09:00 – 14:00.

Dar puteti trimite solicitarile dumneavoastra oricand prin acest formular, si veti fi contactat de un operator in cel mai scurt timp.