Reconditionare – Motoare

Daca sunteti in cautarea unui motor, ati ajuns la locul potrivit. Mai jos puteti vedea un film de prezentare cu procesul de reconditionare, sau puteti citi in detaliu despre cum se desfasoara acest lucru la Recotech.

Reconditionam orice tip de motor diesel sau benzina, de la o gama larga de producatori: Audi, BMW, Citroen, Ford, Renault, Fiat, Iveco, Isuzu, Mazda, Toyota, Mitsubishi, Peugeot, Rover, MG, Mercedes, Nissan, Opel, Seat, Suzuki, Volkswagen sau Volvo, in special de autovehicule sau autoutilitare usoare.

Diagnosticarea problemelor care trebuie rezolvate se face intr-o prima etapa la telefon, pe baza informatiilor primite de la client. Pe baza acestora primiti o estimare a costului reconditionarii. Termenul de livrare este de maxim 5-7 zile si depinde in mare masura de disponibilitatea pieselor de schimb.

Procesul de reconditionare incepe cu inspectia atenta a motorului, se verifica daca nu exista fisuri sau alte defecte care sa faca imposibila reconditionarea piesei respective. Urmeaza dezasamblarea tutoror componentelor motorului si curatarea acestora in baie cu aburi sau prin sablare.

15 pag reconditionari motoare Blocul motor 3

Blocul motor

Componentele sale sunt demontate si curatate. Gaurile filetate sunt verificate si reparate unde este cazul, prin refiletare la cota de reparatie. Cilindrii sunt adusi la dimensiunile standard prin honuire si rebucsare. Suprafata de contact cu garnitura de chiulasa este planata pentru a asigura etanseitatea perfecta. Canalele de ulei sunt curatate cu atentie si inchise cu dopuri noi. La final carcasa este revopsita si pregatita pentru asamblare. La nevoie (in cazurile in care se invart cuzinetii de palier) efectuam operatia de alezare a liniei vibrochenului.

arbore-cotit1-150x150

Arborele cotit

Reconditionarea vibrochenului necesita multa experienta datorita numeroaselor conditii de ovalitate, conicitate si paralelism ale piesei. Dupa demontarea completa se verifica cu atentie existenta oricaror distorsiuni sau crapaturi. Se reconditioneaza fusurile paliere si fusurile manetoane, canalele de pana, se sudeaza fisurile unde este cazul, se executa indreptarea la rece si echilibrarea, dupa care piesa este verificata si gata de a fi montata in ansamblul motor.

set-biele-forjate-eagle-m20-114d853c69f83e838-600-0-1-95-1-150x150

Biele

Dupa demontare bielele sunt curatate, masurate si alezate dupa specificatiile producatorului. Segmentii, bolturile, cuzinetii se inlocuiesc cu piese noi.

download-150x150

Chiulasa

Dupa ce se demonteaza toate componentele se verifica daca are fisuri care se repara prin sudare. Dupa aceea toate capetele de cilindru sunt verificate cu presiune pentru a ne asigura ca nu exista scurgeri. Gaurile filetate sunt verificate si refiletate la nevoie. Se alezeaza capetele de cilindri pentru a asigura o etansare perfecta cu garnitura de chiulasa. Supapele si scaunele de supape se inlocuiesc, se curata traseele de ulei si se inchid cu dopuri. La final chiulasa se curata si se vopseste.

 

15 pag reconditionari motoare ax cu came 2

Axa cu came

Axa cu came se verifica pentru uzura, se alezeaza dupa specificatiile producatorului, se curata si se pregateste pentru remontare.

 

Asamblare motor

Curatarea finala si asamblarea

Dupa verificarea si rectificarea tuturor componentelor acestea trec printr-un proces final de curatare, dupa care sunt reasamblate